26 Ekim 2012 Cuma

sanırım seni özledim.özlemem sanmıştım.
acıkcası hisettiğim şeyin ne olduğunu bilmiyordum
aradan aylar geçti..
oysa biz senle tam neyse
susmalıyım
ya da anlatmalıoyım bilemiyorum
bazen karışır ya insan sanırım karıştım
belki bi çay içebiliriz hala beni görmek istersen
sana haksızlık ettim 
hayatta bi tek sana karşı mahçubum
bi tek sen olunca konu susuyorum
söyleyecek çok şey var ama kimse anlamaz ki
anlatmıyorum o yüzden
sen hep özelsin
sen hep varsın bende..
geçen zaman yavaş yavaş aklımı başıma getiriyor 
ahh ben sana bunu nasıl yaptım
ne desen haklısın
öyle çok kızıyorum ki kendime
insan nedensiz şeyler yapıyormuş işte
macere aradım..yorgunluk aradım.uğraş aradım kendime
ne gerek vardı değil mi
olduğumuz gibi iyiydik biz.
ama benimde zaaflarım var sanırım
güçlü değilim
çokça yenildim
sen her yarama iyi geldin
ama ben senden gittim
ahh şimdi olsa yapmazdım
affedilir bi yanım yok biliyorum
ama istiyorsan affemeye bi sebep bulursun sen.
hadi bul
hem bir bahane hem beni..
çünkü dönmek istiyorum gitmek değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder