3 Ekim 2012 Çarşamba


her zaman derim  " 'yazmak' mutsuz insan icadıdır "

ne zaman yazmaya başladın? 

hatırlamıyorum..uzun zaman önceydi.. belki zamandan bile önce..
ilk cümlemi kurduğumda yalnızdım..
kimseler duymadı ilk çığlığımı duymadıkları gibi..
sonra yazdım..kelimeler,cümleler doldu taştı..
ilk şiirimi yazdığımda çok küçüktüm..
bir hayal kırıklığı yazdırmıştı bana..
ilk denemem de hayal kırıklığıyla üzerine idi..
ilk öykümde hayal kırıklığına uğrayan bi adamın hayatını anlatmıştım..
hayal kırıklığına mı uğramıştım..neyse hatırlamıyorum.
zaten uzun zaman önceydi..belki zamandan bile önce..

yazdım..bazen uzundu sesim..bazen sesim bile çıkmadı..
ama hep yazdım..

 vee en çok mutsuzken yazdım..

sonra etrafıma baktım.. diğerleri ne zaman yazıyor diye..

herkes mutsuzluktan yazıyordu gerçektende..
eşi ölen bi şair..
terkedilen bi kadın..
çoçuğunu kaybetmiş bir anne..
                                                                                             hepsi mutsuzdu..

                                                                                            sen?mutlu olduğun için hiç yazdın mı?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder