3 Ekim 2012 Çarşamba

hiç olmadığım biri gibi hissedebiliyorum..evrenin enkazı altında kalmış numarası yapabilirim..yazabilirim .. anlatabilirim..sizi inandırabilirim..

neden inanmayasın ki..

en çok da yazaılanlara inanmadık mı hepimiz..

sonra da gördüklerimize..

duyduklarımıza..

kaç kez sorduk..gerçekten ne olduğunu..

sormayız ki.. kolayı var..inanmak körü körüne..

o yüzden neden bana inanmayasın..

bak ne kadar üzgün görünüyorum..

hadi bana acı!

(herkes gibi bakma..onların arasında değilim..ben uzaklardan geldim.. göründüğüm gibi değilim..bana acıma!yaralarım yok benim sarmaya çalışma..dokunma bırak kanamıyor nasıl olsa..ben mutsuz değilim..her ne olduğumu söylüyorsam o değilim..gördüğün gibi değilim..oysa senin hissetmen gerekirdi..maskenin altındaki makyaj sana aitti..)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder