27 Ekim 2012 Cumartesi

kendimden bahsetmekten nefret ediyorum.bana bunu yapma..anlattırma bana kendimi..neye kızdığımı sorma..anlamaya çalış.. ben anlatmayayım sana kelebeklerin midemi bulandırdığını..sorma artık üşümüyorum..bilme en sevdiğim masalı..bilmesende olur..nasıl olsa öğrenirsin..acele etme kaçmıyorum , yanındayım.. hayır söylemeyeceğim.lütfen..kendimden bahsetmeme izin verme.bana beni sorma..doğruyu söyleyeceğimden ben bile emin değilken bile isteye yalanlarımı işitme..nefret ediyorum kendimi anlatmaktan,yapma..bırak tüm soruları ortaya ..anlamaya çalış,düşün..göreceksin o zaman tüm doğru cevapları ve gerçek beni.. ama ben sana beni anlatamam..yine aynı şeyi yapıyorsun. korku filmi sevmiyorum izlemeyelim..hayır kızmadım..kızmıyorum..kes artık şunu.. kızsam da söyler miyim.hala nasıl anlamazsın..evde oturmak istiyorum sen çık gez..ama ben süt içmem ki..hayır anlatmayacağım..yeter ama sorma..onu mu giyeceksin, saçma..çıkar şunu.. ben takım tutmuyorum..maç izlemesek olmaz mı..ağzımı bile açmam..ben o yemeğe gitmek istemiyorum.sevmiyorum onları,zorlama artık..bana küpe almaktan vazgeç görmüyor musun kulaklarım delik değil..hayır saçlarım da boya..evet çocukluk aşkım en yakın arkadaşım..ee ne önemi var geçmişte kaldı,unut artık.. hayır ben hiç aşık olmadım..bunda alınacak ne var.. seni seviyorum yetmez mi..uzağı göremiyorum gözlüklerimi getir lütfen.. kırmızıdan nefret ederim..seninle gelmeyeceğim bırak elimi..yoo sinirlenmedim..bişeyim yok ..herkesi içinde öpme demedim mi..laf dinliyorum ben içmiyorum artık.ne istiyorsun benden ..uzatıyorsun ama ..çikolata sevmiyorum..kaç kez söylemem gerekiyor ..peki..fark etmez gidelim..acıkmadım ..rejimde değilim.. çek şu tatlıyı gözümün önünden..sustum..müziğin sesini kısar mısın başım ağrıyor..ama ben dans edemem ki dalga mı geçiyorsun..sakın ol.susup oturamam..bana sus diyemezsin.off..artık uyuyabilir miyiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder