26 Ekim 2012 Cuma

bazen o kadar çok gitmek istiyorum ki..
bunu ne ben anlatabilirim ne sen anlayabilirsin
gitmek gitmek gitmek..
hep daha uzağa ..
severim ben gitmeleri
yakışır da bana
ama bu kez daha bi yürekten istiyorum
bu ke gerçekten gitmem gerek.
herşeyin yeni olduğu bi yere gitmem gerek
yeni bi şehir
yeni bi ben
yeni insanlar
yeni sokaklar
yeni mekanlar
yeni dostlar
yeni muhabbetler
yeni fotoğraflar
yeni bir ev
yeni bir diş fırçası
yeni bir yastık kılıfı
yeni bir ayna
yeni bir telefon
yeni kitaplar
yeni bir film
yeni bir aşk
yeni bir hayat
ve en çokta yeni bir masal gerek.
yeni yeni yeni her şeyin yenisi gerek..

sırt çantam size kalsın ne yenisini isterim ne eskisini. artık ona ihtiyacım yok.her nerde değilsem o yeni yerde sırt çantasına ihtiyacım olmayacak.. o yeni yer benim için son varış noktası olacak ..son bulacak gitmeler.orası hep kalacağım yer olacak. orası huzur olacak.. her nerde değilsem.. daha hiç görmediğim bilmediğim ama gitmelerimin son bulacağı o yere o zamaana o ben e o sene o size selam olsun geçmişten..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder