3 Ekim 2012 Çarşamba



benim için bişeyler yaz.. demişti..
ders zili çaldı.. herkes sınıflara gitti.
ben gidemedim..
çünkü yaz demişti.
kalemi elime aldım..
parmaklarımın arasında dolandırdım..
defterin sayfalarını çevirdim evirdim..
boş sayfalara dakikalarca baktım..
yazamadım..
o gün okulu ekip eve döndüm..
bi köşeye çantamı atıp odamın kapısını kitledim.
yere uzandım...en çok yerde yazmayı seviyordum..
kalemi elime aldım..
ve tekrarladım..kalemi eline al..
parmaklarının arasında dolaştır..
defterin sayfalarını çevir..
olmadı..
kalem..defter kalem defter... derken saatler geçti..
küçüktüm daha aslında 10 yaşındaydım..
ama yazmak benim işimdi..
biçok ödül almıştım..
şimdi ise yazamıyordum
tek bir kelime bile..
ama yazmalıtydım..
çünkü 'o' yaz demişşti..
vee beni seviyordu..
sabaha kadar düşündüm..
bi kitap aldım elime rastgele bi sayfa açtım..
şöyle yazıyordu..

                        '...tüm şairler yalancıdır..'

ben yalancı değildim..ve hissetmediğim tek bir kelimeyi bile yazmadım..

                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder