10 Ekim 2012 Çarşamba


onu gördüm ve aşık oldum..
sonra tanıştık..o da beni sevdi..
ve yıllar geçti..
sonra bi gün 'kansersin' dedi doktorun teki.
şaşkındım ama nasıl olur ..olamaz..yani olmamalı..ölemem! dediğimi hatırlıyorum.
bunu ona söylemedim.
neden diye sormayın..
onu sevmediğimi,istemediğimi başkasını sevdiğimi aldattığımı vesair..
yani demem o ki kendimden nefret ettirmeyi başardım 
ve gitti..
bende gittim.
hayatımdaki herşeyi değiştirdim..
hastaneler ilaçlar derken sonunda o çok sevdiğim saçlarımda döküldü
ne güzeldi oysa..upuzundu.
ve yıllar geçti..
artık beklediğim tek şey 'ölüm'dü.
bekledim uzunca..
sona yaklaşmıştım..
yataktan kalkamıyordum.
neyseki manzara güzeldi.
denizi görüyordum.
yalnızdım odada..
yağmur başladı birden
deniz bulandı..
ve yıllar geçti..

                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder