10 Mart 2013 Pazar

                
 git-me-k..


 hep uzağa gitmek ister mi insan.. ne vardı beni bu kadar kendine çeken o uzaklarda..
bıkmamıs mıydım.. yollar bana alışık ben yollara.. öyle çok gittim ki uzaklara.. 
saatlerce gittim günlerce gittim. otobüsler, gemiler , uçaklar ben hep daha uzağa gittim...
bıkmadı uzaklar beni çağırmaktan bende gitmekten hiç bıkmadım bizim ki de böyle i aşk işte. 
uzaklar bana ben uzaklara hep hasret .. uzaklar bana ben uzaklara hep sonsuz..gitmek..
fazlaca plana gerek yoktur.. hisserdersin ne zaman gitmwen gerektiğini.. 
duyarsın bir fısıltı gibi rüzgarla uzaklardan gelen o eşsiz çağrıyı..
 ve dinlersin içindekini ..gidersin.. içindekini dinlemek..yollar beni ben yolları severim.. 
nereye gittiğimizin ne  önemi var.. gidiyoruz işte.. nasılsa hep daha uzağa gideceğiz..
yol bilmeye yer  bilmeye ne hacet. uzaklar dediğimiz hep bir bilinmez değil mi.. 
sizde gidin hayatınız da en az bi kere dil bile bilmeiğiniz o uzaklara gidin!!
 gitmek bir eylem .. pe ki ya hiç cam kenarı olan koltuğunuza oturduğunuz anda size 'git- me'
diyen oldu mu.. bana bakmayın ben sırf bu kelime için bir ömür yol gittim..faili meçhul bir seyahat öyküsü benim ki..
size hiç 'gitme ' diye  n oldu mu.. kal diyen ... ya da kelimeleri boşverin gözünüzün içiçine içine bakan dur 
dercesine , biri oldu mu..el sallayan çoktur ardından anıların ama ardınızdan koçan hiç oldu mu..
koşup yetişemeyen  o yollarda düşüp yaralanan..  ya da nereye gittiğinizi sizden iyi bilip o uzaklarda karşınıza çıkan
oldu mu...yolunuzu kesip 'kal' dediler mi size..ve söylenecek pek çok şey daha. bunlar hiç oldu mu.. eğer olduysa
lütfeen gitmeyin..boşverin uzakların .. her neredeyseniz orda onun yanında kalın...
lütfen bunu yapın..
ben 72 yaşına gelmiş ister bunak deyin ister deli bir gezginim. ama tüm bu gezginci oluşumun nedeni. gitmelerimin neden
i tüm bu uzaklarımın nedeni hep aynı.. bana kimse kal demedi .. eğer size bu bir kez dahi olduysa vazgecin gitmeyin.
o çook uzaklar dediğimiz yerde bi numara yok.. uzaklar yan yanayken de var dünyanın öbür ucundaykende.. o yüzden o uçağ
a rotar yaptıran o çocukla evlenin. otobüsün önünü kesen gence kızmayın alın onu otobüse.. taksinin ardından koşan genç 
ban a hep lise yıllarımı hatırlatır bırakmayın onu saflık var dır her bir adımında.. gözünüzün içine bakıp tek kelime
edmeyip bir damla yaş döken o kız var ya lise yıllarımı hatırlatır bana aşkın en ilk el halidir o .. lütfen gitmeyin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder