10 Mart 2013 Pazar


sendin özlenen..
yaşanan anda eksik olan bi tek sendin.
giderken söylemiştin ya 'bi gün mutlaka gel' diye..
son günlerde düşünüyorum..
belki de .. neyse.
dedim ya düşünüyorum.
ne zaman gelirsem geleyim orada olacağını biliyorum
senden eminim de benden emin değilim.

biliyor musun artık korkmuyorum yüksekten de.
8.kattan aşağı bakabilirim artık.
uçaktayken kapamam gözlerimi.
yine gidelim uzaklara o koca bavulu sürüklemem peşimden.
gidelim .

günler en kalabalık ama en sessiz döneminde
beni sana getirecek bu sessizliktir
'anlamaz o seni' dediğin de kızmıştım.
yanıldığım ne çok şey varmış oysa.
haklısın.
anlamadı.

sana gelmeliyim, en doğru zamandayız
yanlış zamanlarımın kahramanı olmanı istememiştim.
sen doğru zamanlarımın prensi ol.
sen o masal kahramanım ol

                                                                            gelme zamanı.
                                                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder