7 Ağustos 2013 Çarşamba


burda olman gerekmez miydi

sana anlatmak istemiştim
bol köpüklü türk kahvesinin sırrını

sana anlatmak istemiştim
neden hep gökyüzüne baktığımı

sana anlatmak istemiştim 
telefonları neden sevmediğimi

sana anlatmak istemiştim
tatil hatıralarımı

sana anlatmak istemiştim
beni en çok etkileyen şehri

sana anlatmak istemiştim
neden dönmediğimi, dönemediğimi

sana anlatmak istemiştim
o şarkının hikayesini

sana anlatmak istemiştim 
ilk başarısızlığımı

sana anlatmak istemiştim
hastalığımı

sana anlatmak istemiştim
hayalimde ki icadı

sana anlatmak istemiştim 
maviye olan düşkünlüğümün nedenini.

öyle çok şey anlatmak istemiştim ki sana, öyle uzundu ki cümleler, öyle hevesliydi kelimeler,
her şey sadece sana anlatılmak için var olmuş gibiydi. ben anlatamadım, sen fırsat vermedim.ben anlatmak istedim sen dinlemek istemedin. şimdi bir başkasına sana anlatmam gerekenleri anlatıyorum. yapabileceğim bir şey yok. sustuğumda gitmeseydin, şimdi dinleyebilirdin.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder