26 Nisan 2013 Cuma


şöyle demişti sanırım yanlış hatırlamıyorsam:

- sözümü kesmeden sadece dinle lütfen.
  
 kızgınım sana şana, hemde çok. 
 ama ziyanı da yok
çünkü;
aşkda kızgınlıklar kelebek ömürlü olur.
ama şana 
sana öyle büyük bir kırgınlığım var ki
o yüzden gidiyorum şimdi çook uzaklara
çünkü kalsam
kırgınlığım her gün kanayacak
çünkü kalsam
zehir aşkı da yutacak
çünkü kalsam
ikimizde öleceğiz..
en iyisi gitmek şana
bir uçtan bir uca..
fazlaca konuşmadan,
yıkmadan gitmek.
sadece gitmek..


sevgili şana, sakın ardımdan koşma o yollar tükendi.. yaralar ikimiz içinde derin.düşersen tutamam. lütfen.


[ bir parantezlik yazı daha lazım ( sevgili eş, tüm olanlar içip acı çekiyorum ama biliyorum ki beterini hakediyorum. ne oldu nasıl oldu anlatamam. seninde dediğin gibi 'fazlaca konuşup yıkmadan gitmek lazım.' .. seni bana getirmeyen sonsuzlukta var olmak istemiyorum. sen hep benim ruhumsun gelmesende.) ..  parantez seviyorum ]





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder