18 Mayıs 2012 Cuma


çok eskiden ama bayağı bi çok eskiden ( M.Ö 1517) :)) bi günlüğüm vardı.. ama gülmeyin sizin günlüğünüz olmadı mı? :) neyse efendim vardı bizim de bi günlüğümüz.. hep yazardım .. ne olduysa .. daha farklıydı o zamanlar tabi.. unutmamak , her anı  her şeyi hatırlamak için yazılıyordu bir sürü güzel şey... sonra ama bayağı sonra (M.S 7151) :)) yazmayı bıraktım .. o günlüklerin başına da pek hoş şeyler gelmedi :))

neden sonra yeniden bişeyler karalamaya başladığımı doğrusu hatırlamıyorum.. ama bu sefer nefret kusuyordum.. nefretimi unutmamak için karaladım bu kez de... ve sonra  sadece rahatlamak için yazdıklarımı yırttım ..

 herkes duygularını yazarak ifade edemeyebilir ama ben yazmaktan hoşlandığım için yazıyorum.. neyi ne kadar ifade edebildiğim  umrumda değil ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder